ryttaren-ellen

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Ellen offnegårdh - 5 september 2012 20:48

Hejsan jag ska snart ta och sova men ska först blogga lite kort ni vet ju att jag ska  till ridskolan i morgon och rida, på min favorit häst Egon vi ska väl antagligen galoppera och träna balans med mera ni får jätte gärna kommentera skicka frågor  blir super glad om ni kollar min blogg iaf men nu ska jag ta och sova hejdå<3<3.

Av Ellen offnegårdh - 5 september 2012 18:55

Hejsan i dag har jag varit i skolan näst sista timmen hade vi multipass och sista timmen engelska till lunch blev det pasta och skinksås det är inte så gott med skinksås tkr jag men det går och äta i morgon är det tunnpannka och på fredag är det hamburgare det blir mumsigt det. I morgon ska jag till ridskolan och rida min favorit häst som heter Egon jag rider på näset rs på torsdagar rider också lite hemma med min bästis Therese på en fjording som heter Luxorn om det är något ni undrar så kan ni bara skriva frågor skulle bli tacksam om jag  får lite frågor kmr inte kunna blogga furns cirka 7 i morgon för ridningen slutar halv 7 och jag ska ju  äta kvälls

Presentation


Hej jag heter Ellen och är 11år här kan ni läsa min vardag med mera.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards